ΚΤΕΛ Δυτικής Κρήτης

Ερευνών

meteo.gr

Τουριστικές πληροφορίες >> Πως να έρθετε

Για να έρθει κάποιος στην Παλαιόχωρα υπάρχουν τρεις διαδρομές:

Η πρώτη είναι Χανιά κόμβος Ταυρωνίτη - Βουκολιές - Κάνδανος - Παλαιόχωρα που είναι η ποιο σύντομη και η καλύτερη διαδρομή από άποψη δρόμου είναι 75 χιλιόμετρα. Ο επισκέπτης έχει να θαυμάσει πορτοκαλεώνες και ελαιώνες κατά την διαδρομή και να δει από ψηλά το φαράγγι των Μεσαυλίων και το φαράγγι της Κανδάνου.

Η δεύτερη διαδρομή 85 χιλιομέτρων περίπου είναι Χανιά - Κολυμπάρι - Κίσαμος Τοπόλια – Στροβλές – Φτερόλακος – Πλεμενιανά - Παλαιόχωρα η Φτερόλακος – Σαρακήνα – Βουτάς - Παλαιόχωρα, ο επισκέπτης θα περάσει ανάμεσα από πυκνή βλάστηση θα δει το φαράγγι των Τοπολίων θα περάσει μέσα από μια μικρή σήραγγα και αμέσως μετά μπορεί να σταθμεύσει και να επισκεφτεί το πανέμορφο σπήλαιο που υπάρχει 200 μέτρα πάνω από τον δρόμο και στο οποίο υπάρχει το εκκλησάκι της Αγίας Σοφίας συνεχίζοντας την διαδρομή θα περάσει ανάμεσα από πυκνή βλάστηση του χωριού Κατσοματάδος όπου θα δει πάρα πολλές καστανιές στο χωριό Στροβλές, μπορεί να έρθει στην Παλαιόχωρα μέσω Πλεμενιανών η μέσω Σαρακίνας η μέσω Βουτά και οι τρεις διαδρομές είναι πολύ όμορφες η ποιο σύντομη είναι μέσω Πλεμενιανών.

Η τρίτη διαδρομή που μπορεί κάποιος να ακολουθήσει από τα Χανιά για να έρθει στην Παλαιόχωρα είναι Χανιά – Αλικιανός – Λάκοι – Ομαλός - Αγία Ειρήνη - η Χανιά – Αλικιανός – Σέμπρωνας - Αγία Ειρήνη - Τεμένια – Παλαιόχωρα. Η πρώτη είναι 100 χιλιόμετρα είναι πανέμορφη και περνά και από το οροπέδιο του ομαλού και ο επισκέπτης έχει να θαυμάσει λόγγους και ρουμάνια με κυπάρισσους και πολύ άγρια βλάστηση. Η δεύτερη διαδρομή περνά μέσα από τα καστανοχώρια Πρασσέ, Σέμπρωνα, Αγία Ειρήνη, και το χωριό Τεμένια στο οποίο υπάρχει πηγή με ιαματικό νερό. Όποιος ακολουθήσει την τρίτη διαδρομή θα δει τα φαράγγια της Ζούρβας και Αγίας Ειρήνης το οποίο καταλήγει στην Σούγια και είναι επισκέψιμο.

Μπορείτε να κατεβάσετε ένα αναλυτικό χάρτη του Νομού Χανίων κάνοντας κλικ εδώ.

Οδικώς από το Αεροδρόμιο Χανίων

(Δείτε τον χάρτη πάνω)

Φεύγοντας από το αεροδρόμιο, ακολουθήστε τον κεντρικό δρόμο στα αριστερά σας, και μετά από 2 χλμ στρίψτε δεξιά (1) προς Χανιά (προσέξτε τις πινακίδες προτεραιότητας!) . Πριν φτάσετε το χωριό Πυθάρι, 3,5 χλμ. παρακάτω, στρίψτε αριστερά (2) προς Σούδα και ακολουθήστε τον δρόμο βλέποντας το λιμάνι, μέχρι να φτάσετε 5,5 χλμ παρακάτω, στον κεντρικό δρόμο Σούδας-Χανίων (φανάρι, super market ΙΝΚΑ) (3). Στρίψτε δεξιά, με κατεύθυνση προς Χανιά, και προχωρήστε άλλα 100μ. προς τον κόμβο, όπου στρίβετε αριστερά. 1χλμ παρακάτω θα βρείτε την είσοδο προς τον εθνικό δρόμο - στρίψτε δεξιά (4), κατεύθυνση Κίσσαμος-Καστέλλι. 25 χλμ παρακάτω θα βρείτε την έξοδο Παλαιόχωρα-Ταυρωνίτης. Εκεί, στρίψτε δεξιά για Παλαιόχωρα. Θα ακολουθήσετε τον κεντρικό δρόμο, περνώντας μέσα από Βουκολιές, Δρομόνερο, Κακόπετρο, Φλώρια, Κάντανο, Πλεμενιανα, Βληθιά και Κάλαμο, και θα φτάσετε στην Παλαιόχωρα μετά από 62 χλμ.

Αν θέλετε να επισκεφτείτε τα Χανιά, συνεχίστε ευθεία από το σημείο (2) - μετά από 2,5 χλμ θα φτάσετε σε ένα σταυροδρόμι (5) με φανάρια. Στρίψτε αριστερά και ακολουθήστε τον δρόμο για περίπου 3,5 χλμ προς το κέντρο της πόλης («Αγορά»). Αν θέλετε να συνεχίσετε την οδήγηση, συνεχίστε μέχρι το Καστέλλι (Κίσσαμος). Μετά από περίπου 2 χλμ., στρίψτε αριστερά στον κόμβο με τα φανάρια (7) με κατεύθυνση προ Ομαλό. Μετά από 1 χλμ στρίψτε δεξιά προς τον εθνικό δρόμο (8) προς Καστέλλι (Κίσσαμο) και ακολουθήστε τις οδηγίες που περιγράφονται παραπάνω.

Με λεωφορείο

Μπορείτε να έρθετε στην Παλαιόχωρα με λεωφορείο, χρησιμοποιώντας τις υπεραστικές γραμμές του ΚΤΕΛ, οι οποίες είναι ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Δυτικού ΚΤΕΛ Χανιών-Ρεθύμνου στην διεύθυνση: http://bus-service-crete-ktel.com

ΑΡΧΙΚΗ  |  ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  |  ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ  |  LINKS  |  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ